TERIMA KASIH

June 7, 2011

termakan budi, tergadai body.


kenapa masalah selalu ikot aku? kenapa aku plak tak boleh ikot masalah? hmmm. macam-macam masalah yang aku dapat. sekarang ni perasaan tersepit menghantui aku. boleh tak jangan terlalu baik dengan aku? boleh tak jangan terlalu mengambil berat hal aku? aku takut akan termakan budi dan tergadai body. ohhhhhh eeeuwwww. haram itu ok! kenapa? kenapa? aku macam nak lari ja dari dunia ni. nak berhenti sebelum terlambat. jangan lah mengharap apa-apa yang belum kau pasti dari aku. aku hanya perempuan lemah yang selalu tersepit. cukup setakat ini.

bila mulut orang semakin jalang menyakitkan hati aku, aku pon dah mula menyampah nak bermuka manis. mulut orang tak boleh tutup kan? tapi kalau dah setiap hari nak menuduh aku macam-macam, apa patot aku buat? berhenti terus? hanya kerana manusia yang hati baik untuk aku? heyyyyyy! aku tak cakap yang aku ni hot setup ok! jangan nak memandai-mandai. ok aku terima semua apa yang korang cakap kat aku. tunggu lah masa korang akan tiba. ok bai.


No comments:

Post a Comment

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)