TERIMA KASIH

June 14, 2011

mood yang sangat 'BAIK'.

mood aku yang sangat baik harini.

Selamat petang semua. Korang sihat tak? Aku sihat tapi otak aku ja tak sihat. Dalam dilema weh, sangat-sangat dalam dilema. Allah je yang tow apa aku rasa sekarang ni. Rasa macam kena hempap batu pon ada. Kenapa mesti jadi kat aku? Kalau aku buat bodoh ja, semua orang lagi pikir buruk-buruk pasal aku. Aku tak de hak ke nak bela diri sendiri haaaaa? Aku ada hak kan!

Tapi sekarang aku memang tak mampu nak bela diri sendiri lagi. Kalau orang semua nak anggap aku jahat, aku dah tak kisah langsung. Aku tow ramai lagi yang sentiasa paham aku, ramai yang kenal siapa aku sebenarnya dan paham aku macam mana. Siapa yang nak main tuduh-tuduh ja tu, sila tunggu neraka yerrrrrr. Terima kasih. Malas nak cerita panjang-panjang dah. Tak nak aku tergolong dalam golongan mengumpat macam beliau. Bai kawan-kawan. Take care yer. Nanti simon sambung berblogger yeeeee.





No comments:

Post a Comment

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)