TERIMA KASIH

June 3, 2011

tak puas hati cakap!


semakin hari semakin tension. semakin saat semakin menyampah. aku dah mula muak dan benci. kenapa la ada manusia yang suka jeles-jeles ni? kenapa nak ada perasaan iri hati ni? kita masing-masing paham lah apa yang jadi kan, tak payah lah nak buat kepala sendiri. seronok sangat kan aku dah kena. macam dalam cite bang bang bong ek? wahhhhh hepy aku dah terkono. senyum ni sampai ke telinga. korang suka kan. ok aku lagi sejuta kali suka. terima kasih lah ye. kan aku cakap, kita buat baik, tak semestinya dibalas baik kan. dibalas jahat lagi ada laaaa. fuck betul. kalau tak puas hati cakap je, tak payah nak cakap belakang dan buat muka manis depan aku.

hari ni hari kau. entah esok lusa hari aku plak kan. mana lah kita nak tow kan. kita yang merancang, ALLAH menetukan segalanya. aku hanya kerdil disisi korang. korang lah yang berkuasa kan. aku terima sekarang dan kalau masa hadapan aku tak boleh terima lagi dah, baik kau jaga elok-elok ye. masa tu kau akan tow langit tinggi atau rendah. baru atau lama. kerdil atau besar. semoga kau selamat hari demi hari ye.



No comments:

Post a Comment

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)