TERIMA KASIH

June 23, 2011

penyejuk hatiku.


sama tak muka dorang?

peerrgghhhhh gila comey kan.

korang hingat korang je boleh buat mimik muka yang cun? I pon boleh la.

tengok-tengok baru 5thn, ipod dah ada tow.

Selamat malam semua. Hey korang nak tahu?

Aku rindu sangat-sangat ngn anak-anak buah aku. Anak abg aku dah boleh cakap sikit-sikit tow. Kakak ipar aku cakap, dia dah boleh panggil mama and abah. Sangat comey bila aku dengar dalam tepon semalam. Rindunyeeeee kat anak-anak menakan aku ni. Yang sorang tu dah terlebih besar, bulan 8 ni dah masuk 5tahun. Sama tahun la dengan………tettttttttt! Hahahaha.

Yang si abg ni dah hebat, aku makcik dia pon kena buli. Aku suka bila dia cakap, “mak cik tipu abg an an an an”. Padahal time tu dia bukan paham aku cakap apa. Si pembuli betul dia ni. Bila ada dorang kat rumah ni, rumah kami jadi meriah gila. Bila dorang semua balik, rasa macam sunyi sangat. Bila dorang ada aku lah kena buli. Semak bilik aku, semak rumah ni, semak make up aku, semak katil aku, semak laci aku, semak segala-galanya la wehhhhh. Sampai satu tahap aku nampak dah macam tongkang pecah! Ahhhhhh serabut tapi bila tengok dorang sejuk hati aku.

Bila ntah nak jumpa dorang ni. Aku rindu sangat kat dorang. Tambah-tambah dua dua dah pandai. Si adik ni sekarang dah mula nak berjalan. Mama dia cakap dia kat rumah pot pet pot pet. Hahahaha comeynyeeee. Tak payah cakap pon tak pe, tiap-tiap kami oovoo and skype kot. Jimat bil talipon abah. Hehehek.

Haaaa korang nak tow, si abg ni tak boleh dekat dgn mak su dia. Dorang ni macam anjing and kucing. Mak su dia dah la keding an, si abg ni debab. Dia tolak je mak su dia, mula nak melayang. Dan si mak su mula la angina satu badan. Hahaha. Pernah sampai mak su dia ni nanges kot sebab geram. Kami apa lagi, gelak sakan la. Ada aku rakam satu video antara dorang. Mak su yang form 5 mangsa buli dengan budak 5 tahun. Haaa boleh bayangkan tak? Sangat best. Masa tu, anak tudung aku jadi mangsa weh. Aku sampai tak tahan nak terkencing la kan. Apatah lagi family aku, kakak ipar aku cakap. Anak buah yang backup mak su bila besat nanti. Nak tengok tak video tu? Nanti mak su dia marah aku gimana? Hahahaha. Biar la kan kan kan. Alaaaaa korang nak ke tengok? Tak nak kan? Tak nak tak pe la. Aku simpan ok.

Kalau la dorang jadi balik. Mesti best an an an. Rindunyeeeeeeeeeeee. Pulanglah abang ku, bawak anak-anak mu jumpa mak cik dorang yang comey ni. =,=







Psssttttttttt ; Post ini akan disambung jika mereka jadi datang. Tunggu yeerrr. :)




2 comments:

  1. hahaha..standrd la anak sedare buli makcik2 dier
    memg bende wajib...
    rindu anak buah hana gak
    ^_^

    ReplyDelete
  2. hey hana. hehehe wajib sgt kn hana. tak sbr tgu dorg dtg mgu ni. :)

    ReplyDelete

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)