TERIMA KASIH

June 21, 2011

korang ada Gadget?


Semua ada, aku je tak ada. Apakah itu? Bb la. Sapa tak tow bb memang ketinggalan la kan. Semua nak tayang bb. Aku je tak ada. Semua nak tayang post guna Via Mobile Web, Via Blackberry, Via Android and Via Iphone. Aku apa ada? Lappy je la. Ok la bersyukur la sangat-sangat kan. Terima kasih abah belikan lappy baru untuk anak mu ini.

Sekarang ni budak-budak pon dah ada BB ngn Iphone. Aku apa ada? Lappy je la. Sangat jeles weh. Bila ntah la aku nak ada bb sendiri ni. Teringin sangat kot. Student sekarang ni dapat ja PT tros pergi kedai nokia. “Apek aaaaaaaa, bb berapa rat haa?” Itu lah aku sering dengar bila lalu depan kedai hanfon. Nak masuk tengok tapi segan. Nanti apek dan maknya mula mai tanya kan. “Amoi haaaa, lu mau beli hanfon apa? Tengok-tengok semua murah-muraj je.” Fakkk dia murah! Mulut manis je kan, hati busuk. Taik betol.

Aku apa ada? Hanfon pon sekadar boleh 3g je. Huhuk. Tak bersyukur langsung aku ni kan. Semua abah yang belikan. Nak beli sendiri tak mampu lagi. Gaji pon bukannya banyak beribu raban macam korang kan.

Haa ada lagi satu, IPAD. Itu lagi canggih kot buat masa lani. Aku rasa la kan. Sorry la kalau aku tersalah ke kan. Almaklum la tak mampu nak beli itu semua weh. Lepas ni apa pulak la orang putih nak reka ek. Pandai noh depa reka. Dah tu duet kita semua yang habeh untuk beli semua-semua ni. Orang dulu-dulu semua guna otak je. Kita je malas. Semua nak key-in masuk dalam BB. Sekarang kalau tengok budak-budak pegang gadget ni, mesti dok on9. sempat lagi dalam tandas pon nak 0n9. Wehhhhh budak, relax la. Tandas busuk kot. nak muka buku pon tak da nafsu. Tow la nak tayang kan. Ok aku paham.

Guna bb untuk benda elok tak pe jugak. Ni tak, mula la tengok benda-benda yang tak senonoh. Itu kot salah satu punca aku tak ada bb. Cewahhhhhhh, nak cover jugak tu kan. Takpe la nanti gadget-gadget baru kuar and time tu duet aku dah beribu raban aku plak ada. Time tu tak main ar muka buku dah, aku guna cover buku plak. Hahaha. Tak lawak ek? Ok fine.

Tunggu nah aku ada gadget paling canggih nanti. Korang plak jeles ang post entry macam aku ni. Hahahaha. Sweet kan aku ni.

Semua aku nak tapi tak dapat. Huhu.



No comments:

Post a Comment

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)