TERIMA KASIH

June 26, 2011

kes cemburu.

Selamat malam semua. Terasa macam nak nyanyi lagu selamat malam dari Faizal Tahir plak. Mentang-mentang la baru lepas tengok dia kt jom heboh. Heheheh. Ok terus maju ke depan. Bes tak tajuk entry aku hari ni? Bes kan. Nak tow ke? Ok jom aku story kat korang. Al kisah nya macam ni………………………

A : Weh tolong tengok jab wall dia. Ada apa-apa yang bes tak? Hehe.

B : Wehhhhhhhhhhhhhhhhh. Dia remove aku la! (ggrrrrrrrr….rasa macam sentap sesaat)

A : Yeka weh? Assihhhhh bukan kot. Try tengok betol-betol. Hang kan rabun. Kot-kot hang cari tak betol ka kan.

B : Aku dengan konfident cari punya cari. Last-last tak da jugak la weh. Aku rasa dia block aku dah ni. (rasa macam aku ni hot la plak. Hahahaha)

A : Tak lah weh. Dia tukar nama je. Tu hang cari tak jumpa tu.

B : (perlu ka buat macam tu) Name ape weh? Oohh dah jumpa weh. Haa dia remove aku je weh. Kenapa ek dia remove? Dia jeles kat aku ka?

A : Hahahahahah. Aku rasa dia marah kat komen-komen hang tu kot weh. Ritu ada komen hang, member baik dia like kan. Hahahaha.

B : Yeka weh? Hahahahahahah. (terasa amat hot sentap lagi sekali) laaaaaa dia tak tow ka kita kan memang macam tu. Terlebih mersa sikit kan. Hehe

A : Dia geram tengok pic DP hang yang comey sangat kot mon. Hahahahahaha.

B : Hahahaha. Memang. Itu aku dah lama tow.

A : Hahahahahahahahaha. Aku mati.

B : Jangan lah mati nanti tak da orang nak pujok aku. (rendah diri sikit la)

A : Hahahahahaha.


Rujukan ----> A : Orang yang tersepit. B : Aku yang dijelesi.


Perlu ka sampai nak remove aku? Apa salah aku? Kau dah tak ada papa ngn dia kan. Nak jeles buat apa? Kalau kau ada hati lagi kat si tersepit ni, terus terang je la an. Buat apa nak ego tak tentu pasal ni. Alaaaa kau nak jelesi kat aku pon kau tak kan dapat papa la weh. Aku tak nak kot kat si tersepit ni. Kalau nak dah lama aku rembat. Hahaha. Sedih jugak kadang-kadang ni bila jadi macam ni kan. Kepada si tersepit ni, aku tengok hang relax ja kan. Dia yang lebih-lebih. Hehehe. Opppzzzzzz sory lah kalau kau terbace entry ni. Jangan nak block aku plak ye. Hehehehe. Ok bai semua. Selamat malam sayang.

The moral of this entry is, tak perlu nak jeles tak tentu pasal. Lain kali siasat dulu ok.



No comments:

Post a Comment

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)