TERIMA KASIH

June 21, 2011

impian.

Assalammualaikum warga blogger semua. Korang sihat? Hope korang sihat and happy selalu la yeee.

Aku? Aku sihat sangat-sangat even kadang-kadang ada makhluk-makhluk yang sering menganggu aku tapi tak pe. Aku kan kuat. Aku boleh atasinya. Belagak la sangat kan. Even semua lelaki memandang perempuan ni insan yang sangat lemah. Belum cuba belum tow! HAHA.

Eh eh eh. Aku nak cerita apa ni sebenarnya. Pasal apa yang terjadi kat aku la, banyak kot tapi macam tak wayar je kalau nak cerita semua kan. Bukan ada orang nak bace pon, tak pe la kan. Aku bukan nya hot sentap pon kan. Aku hanya berblogger untuk puaskan hati aku dan meluahkan segala-galanya. Mana tow, 1 hari nanti bakal anak-anak aku boleh bace blog aku ni ke an an an. Mesti lawak gile time tu kan. Mesti anak-anak aku and suami aku gelak sampai tercekik-cekik. Ok tipu la sangat macam tu kan. HAHAHAHA.

Hmmmm. Pening la weh, tiap-tiap hari pikir benda yang sama. Pikir apa akan jadi seterusnya. Kita dah merancang kan tapi Allah yang menentukan. Korang sedih tak kalau benda korang dah nak sangat terjadi tapi tak kan terjadi. Sampai bila aku nak diam macam ni? Aku nak teruskan ke hadapan tapi aku macam tak mampu je. Kuat la sangat kan aku ni. Mulut je cakap kuat tapi hati, tak da sapa tow kan. Sekeras-keras hati aku ni, kalau dah dibelai cair jugak weh.

Aku doa sangat-sangat agar apa yang aku impikan selama ni jadi kenyataan. Aminnnnnn.

Kenapa ek tetiba rasa macam nak delete blog ni. 50-50 sekarang ni. Bukan ada orang nak bace pon kan. Aku je yang sebuk-sebuk post merepek-repek ni. Ahhhhhh blog aku kan, suke hati i la.





Mood : aku gembira bila ada yang sayang aku lebih dari memikirkan hal beliau sendiri. terima kasih.



No comments:

Post a Comment

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)