TERIMA KASIH

May 10, 2011

taknak mengaku?

wajah sweet saya untuk anda semua walaupun hati panas ja. :)

hati aku betol-betol panas harini. dah la cuaca sangat panas. saja nak bikin hati aku panas plak. kau dah tow salah kau, mengaku je la. ni tidak, saja nak tutup! kau ingat orang semua nak percaya? go to hell la ok. even aku budak baru. aku tow apa kau dah buat. sekarang kau nak takut-takutkan aku pulak ke? kau salah orang ok. aku bukan orang yang takut kepada kebenaran dan kejujuran. jujur aku cakap, kalau salah aku. aku sendiri yang akan mengaku kepada yang berkenaan. aaaiisssshhhhh.....apasal la kau muncul haa? kau duduk la diam-diam kat rumah kau tu. buat cuti sendiri macam haritu tu. kau suka kan. kau muncul la bile aku dah tak ada kat tempat tu. alangkah bagusnya jikalau begitu kan kan? tolong la. kau dapat apa kalau kau buat aku macam ni haa? kau boleh ja kan buat orang suka kau, tapi kau sendiri pilih orang benci kau. bukan silap kau tapi salah kau sendiri yang kau cipta. sekarang aku mangsa kau ke? oohhhhhh. sebab aku budak baru ek? kes buli membuli macam kat sekolah la ek? weh dah lapuk dek zaman la kalau kau nak buat macam tu. kalau budak-budak boleh la kau buat tapi not me ok! even aku muda dari semua-semua yang ada kat situ, kau takleh nak buat suka-suka pala hotak kau ok. ingat ek, aku takkan duduk diam kalau kau lebih-lebih ok. aku rasa kau nak aku benti ek? jangan risau la, aku takkan lama pon. sekejap je lagi ok. kau takut orang semua mula sayang aku ek? hahaha. jangan risau la. kau tetap terbaik dari longkang! prefect habehhhhhh. :)






*alaaa tow la korang kenal pic atas tu. aku saja je letak. mesti korang suspen nak bace post aku ni. hehehe.
good nite. :)


No comments:

Post a Comment

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)