TERIMA KASIH

May 10, 2011

dah bagus sgt ke??

kita manusia tak semuanya bagus. tak semuanya sempurna. tapi kenapa ada segenlintir yang rasa dirinya bagus sangat? rasa dirinya hebat sangat? terasa dirinya ketua @ bos untuk segala-galanya? sedar la wahai manusia. kita sebagai manusia hanya kerdil disisi Allah. hanya DIA yang terhebat dimuka bumi ini. kau hebat ke? kau dah cukup bagus ke? semua orang ada kelemahan masing-masing. tak perlu lah kau nak malukan orang sampai macam tu sekali. salah ke kalau kau slow talk dengan dia? cuba terangkan perkara yang sebenarnya. tak perlu nak jatuhkan maruah orang sampai macam tu sekali. memang aku terasa even tak tujukan kat aku tapi aku sama je taraf dengan orang yang kau sembur tu!


aku tow kau dah lama, aku orang baru. salah ke kau tunjuk ajar kepada kami? salahkah kau menegur kami dengan cara yang lebih sopan? aku tow kau bagus. kau bagus sampai kau kena ******* work kn. hahaha. sorry to say la for that ok. kalau kau terbaca post aku ni pon, aku akan senyum je. hehehe. sudah lah. kau ni suka mem-BAD kan mood aku pagi-pagi ni. aku datang keja dengan senyuman yang manis di bibir aku yang cun melecun ni tow. kau sebok ja nak buat orang semua panas hati. aku harap-harap aku akan tengok muka kau tak lama pon.








*moral of this post is jangan bagi muka sangat kat orang macam gini. lagi bagi muka. lagi menjadi-jadi.



No comments:

Post a Comment

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)