TERIMA KASIH

May 17, 2011

fucking.

hati aku mula berdetik kata sayang. kadang-kadang rindu. kadang-kadang suka. kadang-kadang biasa ja. apakah ini semua? aku pernah melaluinya dulu. kenapa sekarang terjadi lagi? dugaan apa yang aku lalui ini? kalau ia berat untuk aku, kau permudahkan lah. aku tak mampu nak melawan. aku hanya mampu bertahan. aku hanya merancang. kau yang menentukan segala-galanya. aku yang menciptakan ini. aku tak mampu nak padamkan sekarang kerna hati aku terasa gembira. bukan aku tak bersyukur tapi. aarrgghhhhhh....susahnya hidup ni. aku tak mampu nak padam sekarang. aku tak mampu nak hilangkan diri sekarang. tapi aku janji. aku akan sentiasa menjaga seperti dahulu. bertapa teruknya aku selalu kecewakan orang-orang semua! selalu buat masalah. T________T



No comments:

Post a Comment

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)