TERIMA KASIH

September 12, 2011

Penat macam ni!



Kenapa ntah rasa macam hati ni kena ketuk dengan batu jeeee. Kenapa aku mula nak terasa ni? 
Kenapa aku mula jeles ni? Haaaaaaaaaaaaaaaa hati kau jangan nak main-main boleh tak? Jangan nak ulang kisah dulu boleh tak? Hmm mulut masin jadi macam ni laaa. Ohhh mintak maap. :(

Aaaaarrrghhhhhhhhhhhhh buang kan segala apa yang aku rasa ni. Ya allah kenapa la susah sangat haa?
Rasa susah sangat-sangat. Kadang-kadang terpikir juga boleh ke aku rasa macam ni? Kadang-kadang rasa menyesal. Baik jangan dari menyesal nanti. Kenapa selalu beri aku harapan? TOLONG LAAA!! Dan terasa macam nak masuk pintu kecemasan sekarang ni. Jangan nak celup sangat laa kan!!





No comments:

Post a Comment

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)