TERIMA KASIH

September 21, 2011

Padan muka.


Padan muka aku. Hey! Muka aku memang padan pun laaaaa. Sekarang baru kau rasa macam mana kan. Bila entah rasa nak bersyukur ni. Padan muka aku. Buat la lagi, buat sampai kau menyesal ok. 

Rasa menyesal tow tak. Tapi nanti aku buat lagi. Semua orang dah penat dengan aku ni. Nanti baru aku tow bila dah betul-betul tersedar. :( belum masa nak tersedar kot. Tapi kadang-kadang terpikir jugak. Kenapa orang lain boleh buat untuk aku, aku tak boleh buat untuk dia. DAMN aku ni! Hidup menyusahkan orang je. Bila ada tak nak pulak nak hargai. Dah tak da nanti kau terima la padahnye ye simon. Dah banyak kau dapat, kau buat macam ni kan. Haaaaa aku la jahat. SUMPAH! Tak ada niat nak buat macam ni. Tak ada niat nak sakitkan hati sesiapa pun. Kena paham aku jugak. Ok bai. 


No comments:

Post a Comment

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)