TERIMA KASIH

April 24, 2011

kesepian.


kini aku sendiri.

tak ada yg mau menemaniku

aku hanya hidup dengan kehampaan yang kosong.

aku perlukan cinta

cinta yang mampu membuatku tersenyum

cinta yang mampu membuatku tertawa

dan cinta yang mampu membuatku semangat.

kenapa aku tak bisa mencintai?

disaat dia boleh mencintaiku dngan stulus hatinya

kenapa aku tak bisa membalas cintanya?

sekejam inikah aku pada dia?

atau sekejam inikah dia pada aku?

aku benar-benar tidak tahu tentang diriku sendiri.

dan dalam waktu ini

dan dalam saat ini

fikiran aku kosong dan buntu dan buntu.


Siapa aku di hatimu tidakkah kau tahu aku hanya seorang perempuan yang lemah.

kuat dari segi luaran tetapi hakikatnya dalaman siapa yang tahu.

cinta membuatkan aku bahagia, kadang kala cinta membuatkan aku sengsara.

cinta penuh dengan kebahagian, kadang kala cinta juga penuh dengan kesengsaraan. bagaimana aku nak memahami jika ini yang selalu terjadi. aku lemah tanpa kata-kata. perkataan MATI adalah lebih afdal untuk aku. :'(



No comments:

Post a Comment

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)