TERIMA KASIH

April 22, 2011

aku milik mu.


andai kau tahu,
apabila aku mengalirkan air mata,
itu bukan bermakna aku lemah,
tetapi aku sedang mencari kekuatan untuk terus tabah menyintaimu.

andai kau tahu,
apabila aku sedang marah,
memang aku tidak mampu mengawal perasaan tapi percayalah,
itu maknanya aku sangat mengambil berat dan menyayangimu.

lihat saja pasangan yang baru bercinta, mereka jarang bergaduh.

tetapi percayalah semakin bertambah sayang mereka pada seseorang,

semakin pula banyak pertelingkahan yang berlaku.


andai kau tahu,

apabila aku cemburu dan tidak percayakan kau,

bukan bermakna aku tidak sayang,

tetapi aku terlalu sayangkan kau dan masih menganggap kau anak kecil

yang masih memerlukan sepenuh perhatian.



p/s : hanya kau memahami diriku. peerrgghhh jiwang karat beb. biar la biar la. hati jambu! haha :)


No comments:

Post a Comment

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)