TERIMA KASIH

March 28, 2011

KETAGIH...!

hey rakan-rakan blogger suma. korang rindu aku tak? mesti rindu kn kn? hehehe. aku rindu gila kt korang tow. lama dah kan aku tak pot pet kat dalam blog aku ni. haaaa. yes! mulai harini aku dah boleh online sampai lebam. sampai tak tidur pon dah boleh dah. thank you abah hadiahkan lappy baru kt anak mu ni. walaweh! aku seronok tahap melompat-melompat tapi tak sampai pon kt bumbung sebab tinggi kot bumbung rumah aku. hehehe. gila siot. aku memang menatang minyak yang penuh la kat lappy aku ni sebab colour merah aku dapat. alaaaa jangan la marah. aku bukan nak menunjuk tapi sekadar nak share dengan korang je. korang pon dok tertanya-tanya kan kenapa aku dah lama tak online kn. aku online je tapi tak boleh lama-lama sebab lappy lama tu asyik-asyik off sendiri je. ni dah dapat yang baru, aku senyum sampai 24jam. hahahaha. ok lah, nanti aku ngomel lagi ok. jangan risau aku tak hilang mana-mana dah lepas ni ye rakan-rakan. ok bai :)

macam gini la aku senyum time dapat lappy baru..hehehehe


2 comments:

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)