TERIMA KASIH

March 29, 2011

aku bukan siapa-siapa.

kenapa aku yang perlu ada di situasi begini? kenapa aku yang di pilih untuk lalui ini semua?
kenapa aku yang menjadi mangsa seperti ini? kemanakah perginya semua orang?
kenapa tidak ada seorang pon yang nak memahami aku ni? kenapa?
mohon ampun aku jika aku bersalah. aku bukan siapa-siapa. aku hanya manusia. yang tak lepas dari kesalahan. aku merasakan sungguh kejam dunia ini. terlalu kejam untuk aku. perlukah aku lalui ini semua setelah apa yang dah aku lalui dulu? YA ALLAH, engkau sahaja yang tahu apa isi hati aku sekarang. aku mohon engkau tunjukkan jalan untuk aku. aku mohon engkau tunjukkan petunjuk kepada ku jika benar isi hati aku begini.

kenapa aku perlu menangis untuk semua ini? aku lemah. menangis adalah satu-satunya keadaan yang memahami aku. terima kasih air mataku.

*aku tak mintak nak jadi seperti ini!


No comments:

Post a Comment

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)