TERIMA KASIH

January 28, 2011

makanan pny pasal..!

weh korang nk tahu tak? tahu apa ek? semalam kn aku masak! HAHA. alaaaa masak sardin ngn terlur dadar je tapi puas kot sebab dh lama ah aku tak masak. aku rasa last tahun lepas kot, tengah bulan. hahaha. terok kn kn kn? alaaa lantok la. ibu aku masak sedap, takkan aku nak potong jalan p masak kot kn. lagipon sejak aku dok alor setar ni kn. aku ada banyak rumah boleh p makan. haha tak caye ke? meh aku gtow korang. aku ada rumah tok, mak ngah, mak su, tok cik. hahaha aku lapar je boleh suruh dorang masakkan tow! weeekkk! korang ada? tak ada kn kn kn. hahaha. padan muka korang. best kn jadi aku. super gile pny best! :)

haaa dan sebab itu jugak la, aku mulai tembam! tembam kn comey. semua suke apa. hahahaha. tak kesah la kn, janji aku happy kn. takpe nanti aku kurus korang mesti nak ngorat aku kn, sebab itu la aku mantain tembam ni. ayat tak boleh pergi derrrrrrrrr! hahahaha.

harini pulak ibu aku buat mee bandung. haaa kan aku dah cakap, gtow je nak makan apa. mesti akan disediakan. weh korang jeles kn. alaaa nampak korang dok telan telan air liur tu. kotor weh. hahaha nak ek? meh meh makan kt rumah aku. ada banyak lagi ni haaa. hehe :) jemput makan ye semua. hehehe


mood : kenyang tahap gajah! :)


2 comments:

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)