TERIMA KASIH

December 8, 2010

DEGIL.

kenapa aku buta hati?
kenapa aku buta mata?
kenapa aku tak mahu paham?
kenapa aku pekakkan telinga?
kenapa aku buat buat tak paham?

kenapa aku mesti buat begitu?
kenapa? kenapa? kenapa?

YA ALLAH YA TUHAN KU. tolong lah hamba mu ini. aku seperti manusia yang hanya menyakitkan hati orang lain.

kenapa aku perlu buat begitu?
kenapa aku tak mahu jadi seperti yang sempurna?
ya ya ya...aku tak lupa. bukn semua manusia itu sempurna di mata setiap insan kn?
tapi aku hanya membuat insan tersebut lemah dengan sikap aku ini.

kenapa aku mesti berbuat begitu?
adakah aku hanya mahu kan kemusnahan?
TIDAK! TIDAK SAMA SEKALI!

ALLAH tahu setiap manusia itu akan berubah dan sentiasa memberi kebahagian kepada umatnya. tapi kenapa aku tidak mahu menikmati setiap kebahagian yang telah diberikan kepada aku selama ini?

KENAPA AKU HANYA MAHU MENSIA-SIAKAN NYA???
seperti mana yang telah aku janjikan, aku juga akan berubah. yeah!
T______T

No comments:

Post a Comment

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)