TERIMA KASIH

November 30, 2010

cerita uncleseekers.


dalam beberapa minggu ni, aku terpegun jugak la bace blog pasal uncleseekers ni. memang tak disangka sangka la kn. mula mula aku dapat tahu pon dari cousin aku. memang terbeliak jugak la bijik mata aku yang besar ni dan bertambah besar masa dia kusyuk cite kt aku. hahaha.

aku tak caye kot. tapi lepas aku bace dan terus bace. wow, aku tak tahu la nk cakap apa kn. ok terus ke hadapan la k. aku tak nak la cerita banyak banyak kn. korang sendiri boleh bace dan boleh pikir sendiri ok. selamat membace dan kecilkan mata korang ye. hehehe.




p/s : kalau nk tgk blog dia.sila klik kat nama uncle tu ye. :)


ok la thank you. bai.


No comments:

Post a Comment

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)