TERIMA KASIH

October 29, 2010

transformation.

sudah lah cukup lah cima apa yg dh aku lalui selama ni.
rambut aku pon sampai luruh banyak!
haaa puas hati kn! damn!
makan tak tentu..pikir nth hapa-hapa.
semua tu hanya menyakitkan hati je..tolong la berhenti!
ok ok..aku akan berhenti mulai harini.
sedih weh takmo rambut luruh banyak lagi..aku sayang rambut aku! =(

jika semalam aku nk mati tp harini aku telah diberi semangat untuk hidup.
jika semalam aku benci diri aku tp harini aku telah diberi kata-kata manis.
jika semalam aku sedih dan terus menangis tp harini aku telah diberi sinar baru.
sinar cahaya mula menyenari hidup setelah sekian lama agak pudar dan kusam.
ya allah ya tuhan..terima kasih lah kerana masih sayangkan hamba mu ini......

and you....
I ALWAYS LOVE YOU UNTIL THE END OF MY BREATH....
terima kasih kerna tidak lari ketika aku hanya dan akan membuat masalah.

You are my spirit,
my life, my love.
Without you I would have no reason to live.
All the stars in the universe could not replace what we have together.
I thank you for the love we have and your gentleness.
Never forget me, as I will never forget you.

No comments:

Post a Comment

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)