TERIMA KASIH

October 27, 2010

not capable.

boleh tak kalau aku nk mati sekarang?
aku dh tak berdaya lagi nk bertahan.
boleh tak kalau aku nk hilang dari semua orang?
aku dh tak mampu lagi nk bertahan.
boleh tak kalau aku dilahirkan semula di dunia ni?
aku dh penat nk tanggung ni sorang-sorang lagi dh.
boleh tak kalau aku tidur dan tidur dan tidur sampai tak bangun-bangun lagi dh?
aku dh penat nk hadapi semua ni lagi.
tapiiiiiiiii....semua tu mustahil kn.

SUMPAH!
kalau boleh aku dh buat semua tu.
aku taknak lagi ada kt dunia ni.
percaya la apa yang aku cakap ni..sungguh perit wahai semua orang.
sampaikan aku tak mampu nk bertahan lagi.
ya allah ya tuhan ku..kau saja la yang tahu isi hati aku sekarang ini.

TOLONG LAH HAMBA MU INI....
pulihkan aku dari yang salah ke yang lebih baik dan betul.
bawalah aku pergi jauh dari sini..dari semua orang yang ada disamping aku ni.
otak aku hati aku dh tak boleh nk berfikir lagi dh.
seperti mayat hidup yang hanya melalui hari-hari berikut tanpa berfikir.
hanya allah yang ada disamping aku ketika aku perit melalui semua ini.
dan aku hanya mahu allah ambil aku tros dan takkan kembali lagiiiiiiiiiiiiii......
T_________T


2 comments:

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)