TERIMA KASIH

November 29, 2011

I'm back!


ni la kawan-kawan baru saya. Tapi saya rindu kawan lama saya :(


Hai semua. Lama bonar haa tak meng-update blog aku ni kan. Alaaaa bukan ada yg special pon nak share. Bukan ada yang nak baca pon kan. Almaklum la orang tak femes kan. Tak lawa plak tu. Lain la kalau lawa kan. Mesti ada je nak komen-komen kan. Kenapa ek kalau orang lawa cun cantik ni suke like merajuk-rajuk gedik-gedik hegeh-hegeh. Dah tu komen nak cover jeeeeee. OMG! Tak lalu dah nak tengok laaa. Alaaa like boy-boy dengan gurl-gurl la jugak. Like itu laaa.

Ehhhhh melalut-lalut plak. Haaa itu la lama tak update kan. Ada je story mak nak cite ni. Hehehe. Anwy bukan tak nak update tapi sibuk la sejak sambung diploma ni. Alhamdullilah sambung jugak kan even lambat sikit tapi Allah tetap ada kan. :) so sejak diploma ni banyak keja laa. Kelas pon sampai malam kadang-kadang. Tapi rajin je lect aku tu cancel. Aaishhhhh, takpe laaa lect kan. Kite ni student jee, boleh cakap ape kan. :)

Happy?
Ok aku happy sejak sambung dip ni tapi biasalah kan. Duduk jauh dengan family ni, asyik tingat family je. Nak cengeng jeee aku ni. Huh! itu aku punya suke laa. Hey! aku bukan dalam golongan di atas ok. Hehe :)
Kadang-kadang tu menci jugak duduk rumah sewa ni. Ehem ehem paham-paham je la an. PHD tu always ada. Naik menyampah aku. Dah tu satu lagi yang aku boleh nampak depan mata aku. KAKI KENCING! Orang dah bagi kencing kat tandas tapi dia nak kencing kat luar jugak. Ada je dia nak kencing. Bila semua dah paham sangat, haaa hambek kau. Takde dah orang nak dengar cite kau. Good job! :)





Ok laaa nanti kita story lagi ok. Ok bai :)
Thank you for reading :)


No comments:

Post a Comment

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)