TERIMA KASIH

August 3, 2011

Terima kasih.

Seandainya telah kau takdirkan dia milikku

Tercipta buatku, dekatkanlah hatinya dengan hatiku

Tetapknlah kemesraan antara kami

Agar kebahagiaan ini kekal abadi

Seiringkanlah kami mengharungi hidup luas ini

Ke tepian yang sejahtera

Seandainya telah kau takdirkan dia bukan milikku

Bawalah dia jauh dari pandangan ku

Luput dari ingatanku dan pelihralah aku dari kecewa

Berilah aku kekuatan melontar bayangannya ke dada langit

Hilang bersama senja nan merah dan gelap pekat awan

Agar aku bisa bahagia walaupun tanpa dirinya

Biar sekuat mana aku mnyintainya

Aku pohon agar Tuhanku

Melenyapkn perasaan ini

Sekiranya dia ditakdirkn bukan milikku

Tapi sekiranya dia ditakdirkn untukku

Kupohan agar takdir memperkuatkan kasihku padanya

Selagi tidak melebihi kasihku padaMU

Amin.

=,=





Sweet kan? Arrrggghhh sukanyaaa. Terima kasih CINTA. :))




No comments:

Post a Comment

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)