TERIMA KASIH

July 9, 2011

good news.

saje nak letak pic ni. cun kan. aaaissshhh suke sgt :)

Hey semua. Apa khabar? Hope korang semua sihat-sihat selalu la yer. Sorry la lama tak up date la. Bz la wehhh. Sebelum terlupa nak gtow ni, aku dapat tukar politeknik seberang prai penang. Wow! Sangat best bile di buang di tempat keberakkan sendiri kan. Happy sangat kawan-kawan. Thank semua sebab berdoa untuk aku jugak ye. Aku janji akan study rajin-rajin sampai dapat diploma plak k. Insyallah setahun je aku buat dip. Doa untuk aku ye kawan-kawan. AMINNNNN. Tak larat la nak taip banyak-banyak. Penat sangat. Banyak benda tak settle lagi ni. Rumah sewa pon lintang pukang lagi. Nanti aku cerita lagi ok. Nite semua. Muahhhhh bai.






Location : atas katil sendiri yang empuk. Besttttnye pulang rumah sendiri. :)

2 comments:

  1. tahniah... haaa... dah dapat tukar tu, nanti belajar rajin2 k... kak eza akan doakan.. @_@

    ReplyDelete
  2. tqvm kak eza. insyallah cima stdy btol2. :)

    ReplyDelete

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)