TERIMA KASIH

May 19, 2011

indocafe laaaaaaa.

aku janji lepas ni takmo minum INDOCAFE dah. perut aku sakit doohhhh. gila punya sakit. teringin punya pasal sampai jadi macam ni. ohhhh seksanya perut aku harini. seperti dibelit tali yang disempul rapi. tak sanggupnyaaa rasa wehhhh. janji-janji takmo minum dah. kalau teringin pon ambik bau ja. tapi tak kan minum langsung dah. sejak-sejak berkawan dengan ibu-ibu yang mengandung ni, dorang teringin. aku pon teringin jugak. dulu aku mana nak makan buah-buah asam ni sangat. memang tak makan pon. makan pon tak kan pernah habeh. tapi sekarang aku rasa sedap plak. pagi-pagi pon boleh telan dah. buah pelam tu, tiap-tiap hari kot dok makan lani. kat rumah pon boleh sapu. hahaha. ini semua ibu mengandung kat ofis aku la ajar aku. mengalahkan orang mengandung kan kan? hehe. sedap tahu. tapi indocafe aku takmo minum dah! titik.



No comments:

Post a Comment

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)