TERIMA KASIH

April 9, 2011

susah betul.

hey semua. selamat pagi. dh sarapan? hoi sarapan mendanya, jam kt lappy aku baru 3.10pg ni haa. mata aku ni tak mau katop lagi la. siang plak asyik nak katop ja. benci btol laaaaa. benci kan kalau kita je nak kenakan puaskan hati semua orang? susah kan macam gitu. kita pon ada hati dengan perasaan jugak kan. tapi buat macam kita ni batu/tunggul/patung. lebih teruk lagi buat macam kita ni sampah. takpe la dah naseb aku kot kena layan macam tu kn. bukan aku nak mengadu tapi selalu macam tu. selalu orang-orang nak pikir yang bukan-bukan. aku ni dok rumah pon salah, pegi keja pon salah, pegi belajar pon salah. habeh tu mana satu yang elok ni? aku tak payah ada hati dengan perasaan la senang ek? boleh la orang-orang semua sakitkan hati aku kan kan kan? oooo..macam gitu lah korang semua nak ek. tak pe lepas ni aku biarkan korang buat macam ni ok. macam lah aku tak pernah buat sebelum ni kan, sampai korang cakap aku ni tak ada hati ke? dah tu apa lagi yang korang nak sebenarnya haaaa? bosan la macam ni. hidup kena puaskan hati semua orang tapi hati aku?? sape nak jaga?? SO RUBBISH!!



* the moral of this story is aku kena pentingkan diri sendiri..TERBAIK DARI LADANG KN.. hahahahahaha


No comments:

Post a Comment

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)