TERIMA KASIH

April 13, 2011

kaki Gebang!

hey hey. spe suka manusia yang suke gebang? yelah gebang, korang tahu kan gebang tu apa. haaa pandai pon, gebang macam suke propa la, suke cakap besar tapi habuk pon tarak. hehehe. bagi aku la kan, aku ada 6 cara untuk hapuskan orang yang kuat gebang ni.


1. Buat tak tahu je apa yang dia dok cite. pekakkan telinga. sibukkan diri sendiri buat keja-keja lain.
*cara ini macam baik gile gile sangat kan.

2. Kite gebang balik kat dia. cite lagi hebat dari dia dok cite. biat terbuntang bijik mata dia.
*amacam? bes tak cara ni. agak bes jugak la kn. ok cara lain pulak k.

3. Kite marah dia, maki dia. cakap kat dia ingat kau hebat sangat ke dok gebang-gebang ni. pergi mam la!
*haaaa yang ni mesti korang suke kan kan? hehehe. padan muka dia kena marah terok-terok kan.

4. Putus kawan.
* untuk apa berkawan dan untuk apa simpan kawan macam ni. kadang-kadang boleh menyakitkan kepala usus otak kite tow. tak percaye ke? harus percaya ok.

5. Campak ja kat laut ataupun sungai bagi buaya, ikan paus, ikan jerung makan.
*ok tak macam ni? kalau boleh, aku orang pertama yang buat. hahahaha

6. Bunuh.
* bunuh dan kerat-kerat sampai jadi 99 macam mona f**** pernah buat. dah tu bakar pulak. habuk pon jangan tinggal pon. yang ni aku paling suke. hahahah. aku suke gile kalau dapat buat macam ni. auta boleh la kn.


korang nak tow, menyampah gile kot ada manusia jenis macam gini. apa yang dorang bes sangat dok gebang pon tak tow la kan. bukan gebang yang kecik-kecik, mak ai semua nak yang besar-besar. naik menanah telinga aku ni dengar. last-last apa pon tak dapat dan tak jadi. terasa ke? HAHAHAHA. sape makan mcd, dia la rasa big mac. yehaaaaaaa, sedap jugak kan kalau dapat makan mcd. jom pergi makan mcd. sebelum tu korang pilih-pilih la cara mana yang korang suke yeee. lai lai, free je ni. hehehe. ok bai.



No comments:

Post a Comment

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)