TERIMA KASIH

February 22, 2011

kau bukan sahabat!

kenapa bila aku buat baik dgn org, org buat jht balik dgn aku? salah ek buat baik dgn org? salah ek jujur dgn org? habeh tu tak kan kita nak kawan-kawan dgn org hanya utk membalas dendam? takkan nk jujur dgn org pon salah?

kenapa manusia ni jahat sgt haaa?? memang manusia jahat sgt! itu lah yang aku selalu kena. kenapa? apa salah aku kt kau? selama ni aku baik dgn kau. aku layan kau dgn jujur & setulus hati aku, even kau dah buat macam-macam kat aku smpai aku terasa & smpai semua org ingat aku ni perempuan jahat sgt! kau puas kan dapat buat mcm tu kt aku. tapi aku maapkan kau jugak, aku ingat kau akan berubah la tapi kau buat taik lagi kn! bukan kat aku sama, malah kat kawan-kawan lain kn.

tolong la wehhhhhh. apasal kau dengki sgt dgn kita orang ni? ok, kalau betul kita org ada buat salah dgn kau. kita semua dh bincang kn. kau pon tow kenapa aku jadi mcm tu. sebab itu la aku selalu hilangkn diri, bukan hilang pon, aku ada juz malas nak tonjolkan diri sebab apa? sebab nnt aku yang sakit hati dgn pangai kau! tapi kau sikit pon tak nak paham kenapa aku jadi mcm tu. kau nak semua org paham kau & ikot kau tapi perasaan kami?? sape nak ambik tow? kami terasa ada kau kesah? kau tak kesah kn, yg kau kesah hati kau je kn!

kalau dah mcm ni la kau buat kat aku. aku mintak maap byk-byk kalau lepas ni aku betul-betul hilangkn diri dari hidup kau. kau tak pernah nak anggap aku membe kau kn, sebab ada je kau nak sakitkan hati aku kn. dulu lg terok kau buat kat aku, smpaikan aku nak contact dgn membe aku pon kau tak bagi. weh, aku yang kenal dia dulu ok. bukan kau! asal ek kau dengki sgt? bermuka-muka sgt! menyesal aku buat baik dgn org mcm kau. maybe kalau lepas ni aku baik dgn kau pon, itu bukan aku. aku hanya akan berpura-pura semata-mata & aku rasa kau tak layak aku gelar sahabat aku. juz like you done to me! terima kasih la utk segala-gala yang kau buat kt aku. aku hanya manusia biasa, so aku akan maapkan semuanya. ok bai.


4 comments:

  1. huhuk..manusia ni kejam kn! :(

    ReplyDelete
  2. adeq..sbar je..mmg dlm dunia ni ada kwan yg mcm tu..jauhkan dri..wat xtaw je ngn dia tuh..xrugi pun

    ReplyDelete
  3. btol akak...dh sabar byk tp org buat jgk kte mcm ni...huhu tengs akak!

    ReplyDelete

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)