TERIMA KASIH

January 25, 2011

manusia yang GILA!

12.47am jam di lappy aku sekarang ni.

aku nak tido tapi mata ni dok tahan tahan je. macam ada tunggu sesuatu beb. tapi apa ye? hmmmm maleh aku nak pikir. lantok la apa nak jadi pon. hey! aku dah menyampah la ngn semua ni. kenapa ek? kenapa semua nak buat aku macam ni weh? apa salah aku? terok sangat ka orang yg nama SIMON ni??

huh..dugaan apa lagi aku kena hadapi ni? korang nak buat aku macam ni kenapa? aku tak minta pon jadi macam ni. kenapa? korang ingat aku takde perasaan ke? oooo...bile korang rasa aku ni diperlukan, baru lah korang nak terhegeh-hegeh kan! so faker! takpe la weh, aku tak marah pon kat korang. nak cakap aku ni lupa kawan ke apa ke. takpe lah ok, mulut orang aku takleh tutup kn kn kn kawan-kawan semua. so kalau korang semua hepy buat macam ni. aku terima je dengan hati yang terbuka dan aku takkan balas dendam. sebab? sebab tahun 2011 lah. aku taknak dah jadi jahat. nanti lagi jahat orang buat aku.

ok ini masuk ke cerita lain pulak k. bukan la aku nak mengadu tapi aku terasa la. entah la, maybe sejak sejak masuk tahun 2011 ni aku jadi sedikit sensitip. ok ok lah, aku mengaku k. aku sensitip banyak! puas? tapi korang jugak buat aku macam ni kan, bila aku tegur korang buat dek je. bila aku tak tegur, korang cakap la aku ni sombong la. lupa kawan la, lupa semua la. haaaaaaiiiiiii....penat weh, penat macam ni. semua hati aku nak kena jaga tow tak. tapi hati aku ni? sape nak jaga? korang buat hati aku ni macam sampah je kn. sedih kot tapi aku simpan je. nak luah pon malas tow tak sebab nanti aku jugak yang disalahkan.

korang cuba lah pikir, kalau kena paksa buat semua ni semua tu seronok ke? kalau bagi korang seronok tak tow la kn tapi bagi aku tak kot. tak perlu kot nak paksa-paksa aku buat semua tu. biar la aku buat dengan hati yang terbuka. dah tu kalau aku taknak plak, ada je nak cakap aku ni macam macam kn. relax la beb. bukan aku tak nak buat semua tu ke hape weh. tapi tolong la paham aku jugak. korang ingat aku dok umah ni goyang kaki senang lenang je ke? aku pon ada jugak hal aku weh. sakit jiwa tow tak cakap dengan orang tak paham bahasa macam ni. bodoh kot! haa hambek. aku malas ar nak cakap cakap orang macam tu. tapi korang yang buat aku jadi macam ni.

ok aku tow, korang pandai pandai, aku ni tak pandai pon. korang lawa lawa, aku ni montel kn. ok fine. aku tak kisah pon, kalau aku tak kesah, korang pon tolong la jangan nk kesah hal hal aku yang tak sepatutnya ok. lagi satu, aku harap sangat-sangat la kn, aku dapat kawan yang boleh paham aku. yes! aku ada. aku ada kawan yang paham and sayang aku, dorang memang ambik berat pasal aku. bukan macam setengah setengah tu. huh, faker!



LABEL : kepada yang terasa, aku mintak maap ok. aku tak berniat nak bagi korang terasa. tapi aku dah tak tahan sangat. so terpaksa la kn.


ok bai. good nite all :)


No comments:

Post a Comment

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)