TERIMA KASIH

November 14, 2010

beginikah?

aku tak minta untuk jadi begini..aku juga tak minta untuk lahir ke dunia seperti ini..tapi apa kan daya aku, aku hanya seorang hamba ALLAH yang kerdil lagi hina..ALLAH telah menjadikan hamba-hambanya dengan cukup sempurna tapi ada lagi yang tidak bersyukur..ya! seperti aku..aku tak minta untuk jadi begini..aku tak minta untuk tempuhi dugaan seperti ini..yaaa hanya MU yang tahu segala isi hati aku selama ini..hanya MU tempat ku mengadu dan memohon petunjuk..

kemana lagi harus ku pergi? kemana lagi harus ku tuju? aku seperti manusia yang buntu dan mati akal..begini kah yang aku mahu untuk selama-lamanya? kenapa aku harus lalui semua ini? aarrrggghhhh! aku benci diri aku sendiri..kenapa semua ini terjadi ke atas diri ku ini..kenapa?

kadang-kadang aku terpikir, kenapa aku harus lahir ke dunia ini? untuk apa?
untuk tempuhi segala onak duri masalah dugaan seperti ini? ooohhh kalau begitu, aku tak mampu..aku tak berdaya..aku penat..aku fedup..aku benci menjadi diri aku sendiri! aku tahu semua yang terjadi ini adalah satu dugaan kepada aku..ALLAH mahu aku lebih kuat dan lebih dewasa lagi tapi aku hanya insan yanhg lembah..yang tak mampu bertahan lama..aku akan putus asa dengan semudahnyaaa..

jikalau ini lah yang akan terjadi kepada aku hingga akhir hayat ku ini..aku terima dan redha tapi aku tahu ALLAH tahu apa yang telah DIA tentukan selama ini..semoga aku tabah menempuh segala dugaan dari MU.......aminnnnn

2 comments:

  1. sabar la, Tuhan nak menguji kita..pasti ada hikmahnyaa... :)

    ReplyDelete
  2. ya betol..pasti akan ok satu hari nnt..
    tengs dik! =)

    ReplyDelete

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)