TERIMA KASIH

November 2, 2010

kau gila!!

lain kali kalau taknak add aku betul betul,
jangan nk gatal-gatal tangan tu pergi page aku dan add la bongok!
haaa kn dh kena ngn aku....faaakkkkk la!
aku tow la kau saje je nk add aku kn kn kn kn??
nak tengok news pasal kteorang kn weh??
aaaahhhhh sandiwara kau kami tahu la!
tak payah la nk sembunyi diam dan pura pura tak tahu ok.
kau ingat aku nak terjebak dengan kau ke? ooohhhhh no!
so sory la yee! im not like you la gurl! HAHAHAHAHA

haaaa buat lg aku panas..kn aku dh maki maki kau!
kau tu nk cari pasal dengan orang tak tentu pasal kn..nk ckp kau baik la kn?
ok la kau memang baik pon..baik sangat sangat tow..cantik plak tu..ishhh
semua guys mesti terpikat la kt kau weh! HAMBEK!
jangan pikir aku mcm 'KAWAN' kau tu la weh..sikit pon aku tak kan jadi mcm tu yeee.
lupa daratan...useless!
lupa pada orang yang telah banyak berjasa kt kau!

BENCI MANUSIA MACAM NI..PATOT LA MANUSIA SEKARANG JAHAT!
SEBAB ADA MANUSIA MACAM NI LAAAA!




No comments:

Post a Comment

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)