TERIMA KASIH

October 16, 2010

tengs kak LALA.


best best best.
seronok tahap gila gila baban yang amat wehhhhh! HAHAHA
peeerggghh jgn jeles la ek.
aku dapat Beautiful Blogger Award kot dri kak lala.
tengs kak lala ye..terharu cima..first time kot dapat..huhu
anyway tak lah ciut sangat kn blog aku ni tp takpe lah mybe lawa kot.
HAHAHAHA.

dengan ini aku nak sampaikn award ni kepada semua follower2 aku yg best best ni.
nah korang ambik laa..huhu
suke tak suke tak? =)

7 things about myself ok.

1. kuat tido
2. kuat makan
3. kuat merajuk/bebai
4. love my family
5. seorang yg cengeng..HAHA
6. suke melancong
7. ada bantal busuk..ni paling aku takleh tinggal..HAHA

p/s: lagu ni khas utk kak lala..HEHEHE (",)


No comments:

Post a Comment

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)