TERIMA KASIH

October 6, 2010

doa utk korang.

semua orang kt dunia ni banyak masalah kn..
kita semua ni tak lari dari 1001 masalah..kadang-kadang masalah la yg membuatkan kita lg dewasa..
sebab apa aku ckp cm tu..sebab kalau kita tak ada masalah, kita tak leh nk pikir kn?
so kalau ada masalah kita akan berfikir berfikir dan berfikir secara rasional..

masalah jugak buat kita stress kn..gle tak stress..pikir pny pkir smpai kdg-kdg tak makan tow!
huh..seksa diri kn cmtu..tp nk buat cna lagi..time tu la takda selera nk makan kn..
kalau takda masalah, mau aku bantai suma makanan plak..hahaha

sedih aku tgk kawan-kawan sepupu sepapat aku ada masalah ni..aku nk tolong korg weh..
tp sekadar aku bleh jadi tempat dengar masalah korang jelah kn..maybe lebih tu takleh la kot kn..
tapi kalau bleh, dh lama aku buat utk korang weh..sabar la weh..korang diberi ujian dari Allah..
DIA nk uji kita kn..so kita kena terima..terima dengan hati yg terbuka k..

aku sentiasa ada dengan korang even susah senang korang k..
kalau korang nk tempat luahan pe pe, aku ada utk korang.. ;)
aku akan doakan yang terbaik utk korang k..
berdoalah dengan-NYA agar diberi petunjuk k..
AMINNNNNN....

No comments:

Post a Comment

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)