TERIMA KASIH

September 27, 2010

pekakkan telinga!

kenapa bila kita nk menolong,kita yang disalahkan?
kenapa bila kita berbuat baik,orang nampak kita jahat sangat?
sebab itu la kita tak perlu nk buat baik sangat dengan semua orang kn?
last-last kita yang disalahkan?
salah aku ke?
salah orang ke?
aaaaaarrrggghhhhhh! sedey gle..lebih afdal aku jangan dengar apa-apa bahan yang boleh mendatangkan kemarahan..
lebih baik aku hanya pekakkan telinga,butakan mata,bekukan hati ni utk benda-benda yang begitu!
tiap kali aku menolong,tiap kali itu lah aku kena..
bukan aku nak mengadu tapi hakikat nya itu lah yang berlaku kt aku selama ni!
lebih baik aku hidup dengan family dan orang yg sayang kt aku!
yang lain tu selamat tinggal!

2 comments:

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)