TERIMA KASIH

September 8, 2010

dh tiba.

hari ni aku tak sabar-sabar lagi nk tunggu abg aku dan family dia balik raya..walaweh!
harini dorg akan gerak dari setiawan lepas subuh..huhu
gile gile hapy sgt sgt..tak sabr aku nk jmp anak menakan aku yg temok tu!

tahun ni raya best kot..best sgt sgt..rumah baru baby baru..
abg aku dpt anak sorg lagi..lelaki la jgk..nama zulfiqry hadi bin norlis..
awatnya laki jgk ni? adooiii..nk ikot jejak abah ke haaa?? hahaha(wt muka tak bersalah)
tapi tak pe laa..syukur mama dan anak selamat kn..aminnnnn :)

aiiihhhhh..cepat la smpai..aku dh mcm takleh tdo ni haaaa...
mcm nk tgu depn pintu jee..makcik rindu abg!hahahahah..gelong dh ni haaaa..
pulang la cepat..kepada abg ku,pandu lah dengan selamat dan cermat k..

semoga selamat sampai ke rumah ini..aminnnn :)

ganas tak? like father like son la..huhu

ni la adik baru dia..comel tak? :)

ok bai..selamat malam warga blogger sekalian..


No comments:

Post a Comment

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)