TERIMA KASIH

July 3, 2010

tenggiling baru.(",)

28jun2010: perjanjian dh dibuat..ok! settle sudah syg..hehe..bf aku dh beli tenggiling baru daaa..
wow..aku dengan hepy nya melonjak hoooraaaayyy! dh kuar baru..hehe..:)
alaa...tp jauh kn..cna nk rasmikan kn kn..xpe laa..nnt bleh jgk kn..dont wory kn..haha :)

even dh ada baru ni..aku still tak boleh lupa yg lma..yelah..tenggiling lama byk kot kenangan manis ngn kami..huhuk :( aku xkn lupa smpai bile2 tenggiling lma tuuuu..ko sentiasa dihatiku..cewaaaahhh..hehe

kenangan manis:
  1. tenggiling lama la yg bwk aku p sek dlu2 tow..haha..peeerrrrggghhh kenangan plg romantik kot..tak boleh lupa sama sekali oo..hehe
  2. ronda2 satu pulau..merayau2..ngn apa lg..ngn tenggiling tu laa...xdak eh nk nek bus..bukn nk belagak ehh..aku nek bus jgk tow..tp ada tenggiling nk nek bus wt pe kn..dating mst la nek tenggiling..bessstttt!
  3. haaa...ni yg bes..mlm2 balik dari dating..dh lewat mlm..aku ngntok sgt2..smpai tetdo ats tenggiling...wah mata dh xleh thn..kena angin lak 2..lap la aku..bf aku gelak je..dh tow sgt pngai gf dia ni..hehe..ily cit! :)
  4. menatang tu jgk laa 1st time bf aku ajar aku bwk,pusing2 keliling kedai bestsaver,gn gear 1 lak tu..haha
  5. pernah sekali km kena tahan nk dekt 10 roadblock dlm pulau..mau pent aku trun naik tenggiling ni..adooooiii..alaa xda pe pon jd..hanya check sj kn..besa la mlm minggu kn..huhu..tenggiling i luv u!
semua ni tak kn aku lupa kn smpai kapan pon ye tenggiling..sgt2 berjasa utk aku tow selama 4thn ni..tambh2 bf aku..sedy kn nk tukr baru..tp xpe..still ingt yg lama ok!

p/s: cima->bf: even hanya tenggiling ni kamu mampu beli wt masa sekrg,aku dh ckup proud of u bcoz kamu dh gn duet kamu sendiri..yeeeahhh!
bf->cima: tunggu owg dh capai impian hingga menara gading, depan mata syg bukn lg tenggiling tp gajah! haha..

tenggiling baru santek..memikat hatiku..wana merah plak 2..maceh cintamati..tow kn gf mu ske merah..hehe..jaga dia 'lelok' ye cit! :)

No comments:

Post a Comment

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)