TERIMA KASIH

July 11, 2010

my foster mother.

ami & abah misai. :(

kenapa la sejak-sejak ni aku asyik teringat je kt mak angkat aku ni..
aku mimpi dh 2kali plak tu kt dia ngn abah misai aku..huhu :(
rindu kot kn..tersgt la rindu tow..lma kot xjmp ami aku ni..
teringat dulu2 dia jaga aku,dari aku lahir k dia yg jaga aku..haaa mna la aku boleh lupa dia ngn abah misai aku 2..

dia jgk la tempt aku mencurah kasih syg..dowg takdak anak perempuan,so aku la anak kesayangan dowg..haha
smpaikn anak lelaki 2 org dowg jeles kot ngn aku..tp dowg baek..abg jijie ngn abg ijam..
kaki buli jgk 2 owg tuu..haha
kucing? ske bg aku binatang tuuuu..eeeeeeuuuwwwww! aku tak ske kucing! geli laaaa..
pernah sekali aku menjerit2 sbb dowg bg kucing kt aku..smpai naik atas meja mkn kot..hahaha
haa apa lg..dowg kena mrh ngn ami aku laaa..pdn muka!

rindu ami..rindu abah misai..rindu abg jijie ngn abg ijam..:(

nnt cima dtg melawat ami n family k..
sory sgt dh lma xmelawat..abah bz sgt2 skrg..
cima sayang sgt ami n abah misai sgt sgt sgt..:(





No comments:

Post a Comment

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)