TERIMA KASIH

July 29, 2010

Ketagih shopping di Queensbay.

sudah hampir 6 bulan lebih aku tak shopping kt Queensbay Mall Penang..
wow! aku terpesona terpukau terkaku tergembira terjakun terriak sgt sgt sgt bila aku pergi sana td..hahaha..damn!
sungguh riang hati kecil ku ini bila tiba disana..woi! mcm tak pernah..
eh eh..ske hati aku laa..like i care? haha

selalu kot p sana dlu..tp sekarang dh jarang..
sebab dh pindah mai kedah..huhu

sumpah aku jadi mati kutu dok kedah! :(

kalo dh nma kaki shopping 2 kalo tak habeh duet aku,mmg tak sah la kn..
ayoooo...lincin duet aku..huh!

tp tak pe la kn..bukan selalu nk p sna dh kn..sekali sekala dh sekarang ni..
so aku telah manfaatkan duet aku tu..hehe
kebetulan harini aku langkah kanan sebab kwn sepupu aku belanja mkn..
peerrrrrgghhh mmg sedap laa...superb! haha
maceh kak shuhada yg baek hati ini..nnt2 belanja lg ye..:)
pas 2 aku jmp bff aku..diana hikma..rindu bangat sma dia..syg hg dena..muah!

mari-mari jemput mkn..hehe

sepupu aku..zureza..

sedap ni..huhu

2 comments:

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)