TERIMA KASIH

June 1, 2010

kuala lumpur lagi.

wow..bes ar..hehe..nk p kl lg meh..
kamis ni berangkat la km..konvo 3 bijik keta kot..
abah, pak ngah ngn pak su..
kenduri kak herda aku la jumaat ni..dia sudah mau kawin oo..bes2..
xsbr doo nk jmp dia,abg helmi ngn anak2 dia,ngn hasif..
hasif? ehem2..haha..byk oo rasia ngn dia..haha..

rasia apa? haa..aku jmp dia kt genting ri2..hahaha..gle!
tekejot aku dooo! tetiba ja eiqa pgl dia time kt kfc..hasif hasif hasif..!
aku plak dok mkn ni..hasif? mcm pnh ku dgr la kn..aku kalih tgk ja,
jeng jeng jeng..mmg hasif sepupu aku daaaaa..
dgn muka yg selambanyaa aku pgl dia..dia pon apa lg tkjot la kn..haha
sama2 la kte hasif oi..si shah sebelah aku ni bleh dok mkn wt xtow jaa..haha
hasif pandang ja...hehe..huh diam2 ek hasif..hahaha :)

xpe nnt jmp kte sembang2 lg ye hasif..cte sumanyaa..hehe
ske ek hasif..xsbr ek nk jmp kak sepupu ni ek..haha
nnt bleh la tnjuk u pny buah hati 2 kn..heee c(:

kuala lumpur wait for me yeah. =)

2 comments:

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)