TERIMA KASIH

May 6, 2010

Sure heboh VS Adam Af2. =)


semua tow kn sure heboh tu apa..
ok cm 2 gk ngn aku..
aku p tow sure heboh kt penang ri2..hehe
tengs buncit bwk aku p sna..
aku p sj2 nk hepy ja pon..tp telah terjadinya satu kejadian iaitu.........
aku jmp ADAM!

UNEXPECTED btol....! :)
Im so STUNNED...!
jd gila sekejap jgk..hehe
mna xnya, plg ramai2 artis kt dunia ni la, aku plg minat kt adam la..hehe
family aku pon tow beb..haha
abah ibu sendiri pernah bwk aku p tgk konsert adam time dia mula2 kuar a.fantasia dlu!
waaahhhh! kalo parents owg lain ada nk bwk x? xkot kn..hehe
tp abah ibu sgop bwk aku doooh! hehe
abah ibu!

korg xcaya ke aku jmp adam? xcaya?
ok2 aku tunjuk gmbr2 adam yg aku tgkp ek..
aku xtipu ok! sumpah!
alaaaa...ok2 my buncit pon tlg aku tgkp jgk..nk plak dia tgkp kt aku..
dia ckp skt jiwa tgk aku minat adam ni..hehe



* ensem kn adam ni..huhu..aku xtdo mlm jmp dia tow! :p

tengs luv sngop tgu smpai adam abeh nynyi..hehe
aku xberanjak lgsong tgk adam..mata ni pandang adam je! :)
aduh! ensem siot..hehe..
aku minat dia la..peduli apa aku ngn owg2 sekeliling aku nk ckp!
abeh je konsert, km tros balik sbb cuaca xberapa nk elok..
disebbkn adam jgk la km mndi hujan! huhu
hehe..sory ye b!

❤ ❤ ❤
tengs my luv!
sngop wt apa pon utk aku!


* suatu detik yg xakan dilupakn & akan diingati! :)



No comments:

Post a Comment

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)