TERIMA KASIH

May 6, 2010

kebosanan melanda diriku!


BOSAN!

aku bosan.
aku boring.
sejak aku pindah ni, aku jd baek la! hahahaha
mna tidaknya..aku dok umah ja.
xpon aku p umah tok.
besa la, tgk umah yg tgh wt.
insyaallah buln depan siap la!
yeeeeehaaaaa! dok umh bru! :)

korg tow x?dok sni, bukan bleh p mna pon.
hutan!
jungle! (owg putih bg yg xphm..haha)
kwn pon xdak! boring dooooh!
nk tgk wayang pon xdak mood.
xdak membe, rndu kwn2 aku. :(

aku dok umah je la kn apa lg nk wt.
aku dok umh tdo.
mkn.
tgk tv.
on9.
maen game.
tdo.
mkn.
tgk tv.
on9.
maen game.
itu je la keja aku selama aku dok sni.
damn!
aku boring gle!

haaaaaa...mna aku xgmok kn.
mkn ja.
+ pulak, kdai paksu dekat!
so, aku mkn suma sedp2 laaa..hahaha :)

korg nk tgk x? tgk apa?
tgk muka aku yg tembam ni.
jgn gelak tow! huhu.
sumpah! aku mmg tembam lani!
diet aku hancur! eeeeeewwwwwww :(


gle! tembam kn pp aku! huhu.
damn!
aku mkn byk, apa yg ada aku sapu ja.
xingt apa dh.
hati senang lani oooo..hehehe =)
mkn selagi aku boleh mkn!



p/s: buncit ckp, 'syg ni mkn je kn'. :p


No comments:

Post a Comment

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)