TERIMA KASIH

May 1, 2010

Bakal Pilot..! =)



Hey u..!
spa u?
i knl u ka?
hehe..mst i know u..
u my "ADK".
aku xtow npa aku syg dia sgt.
maybe sbb dh lma knl kot.
dia baek.
dia ske wt aku gelak.
dia la tmpt aku cte problem.
dia la tmpt aku nanges jgk.

dlu time dia stdy kt overseas, aku rsa dia mcm dh hilang.
tp aku slp..
dia ada.
mna dia p.
dia akan cari aku.
dia ckp, xkre la mna dia p jauh ke dekt ke lma ke kejab ke..
"3G AKAN ADA NGN SIS!"
tengs 3g! sis syg 3g sgt!

bz?
haa..dia ni mmg bz..
bukn bz besa.
tp bz YANG AMAT!
huh!
mengalah PM..!
aku kdg2 benci gk ngn bz dia ni..
halah mna tidaknyaa.
aku xleh nk sembng ngn dia.
rnduuu laaaa..

pernah sekali 2,dia hilang 3 buln kot.
gle lma kn.
aku pon xtow nk contct dia cna.
pas 2 dia mai balik.
mcm besa.
dia tpon la kn.
nom aku?
dia dh hafal.hahaha.
lwak la 3g ni tow.

now dia bz lg.
bz ngn pilot dia.
bakal PILOT!
wow!
sis bangga oo ngn 3g..hehe
xsbr nk 3g jd pilot sis.
sbb 2 la kn bz yg amat kebelangan ni kn.
smpai kn xlyn sis kn.
tp xpe laa..
sis phm u.
bz mna pon 3g cri sis gk kn.
i know u! :)

i hope u will be pilot someday.

now pon dh mcm pilot.
sat penang.
sat kl.
sat sana.
sat sini.
adoooiii..
pening aku ngn adk aku sowg ni.
u know what?
u only my "ADK" that sis syg sgt!
no want can replace u!
:)

i luv u.
i miss u sgt2!
tengs 4 being my adk! :)




p/s: ♥ u alfian adi @ 3g.

No comments:

Post a Comment

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)