TERIMA KASIH

December 24, 2009

Result Pmr!


Rini adk aku ambk result PMR..

dok menghitung hari je adk aku ni..haha

Abah ibu aku jgn ckp la..dowg lg tkot..tdo xlena..haha

Aku besa ja..haha..tkot skit2 je..berdebar2 je..

Yelah..tgk adk aku pon dh xkeruan..mcm dh xtentu arah..haha

Pg ni km suma bgn awl..yelah nk bertolak dri kg(a.star)..


Aku dlm keta tdo je..

Tp adk aku ni..slalu dia tdo tow..tp ni x pon..(tkot la 2..haha)

Duduk pon dh xselesa..muka pon dh mcm tosai masam(menympah je aku tgk..huh)

Xsbr dia nk ambk..


Haa..smpai ke kt sek dia..

Kelam kabut keding ni trun..hehe

Aku nk trun tp cm mls plak..(sek agama..suma owg bju kurng..aku je suar..haha)

Aku belasah gk..trun je..demi adk aku…haha

Rmai dh owg dok tgu tp aku xnmpk pon ckgu dia..

Dia ckp dok meetng..(nk wt pa lg xtow..cpt la gtow..owg xsbr n ink tow..huhu)


Nk dekt setengah jam gk la tgu..pas 2 msuk dewan..

Dlm dewan lg bes..aku xleh tahan la..(nanges do..haha..xtow npe..sebak kot kn)

Ibu lg la..dok kesat air mta je..hehe

Huh…lmenye..last2 dowg umum laa..

Xsangka gk adk aku nk dpt result mcm ni..(xmcm aku..haha..trok..damn!)


5A 4B..result adk aku..

Tahniah keding!

Ko la harapan abah ibu..(aku pon sme tp kureng skit kot..hahah)

Ibu aku plok la dia sbb dia xpuas ati sgt ngn result dia 2..

Tp xpe la kn..dh wt yg terbaik kn..abah ibu aku bangga do ngn dia..

Pandai adk aku ni kn..(wlupun byk pe’e dia..haha)

Belajar rjn2 keding..

Smpai ke tua ye..

Syg ko keding! =]


*nk tgk adk aku?ni ade aku persembahkan pic2 dia yg sengal..haha..comel x?cm akak dia kn..hahahahak =]





No comments:

Post a Comment

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)