TERIMA KASIH

November 25, 2009

Pantai Bagan Agam





































Pantai ni la tmpt aku lepak..
ngn member2 aku..
ayu,nana,eda,aini,khai,iqbal,og,rien,acap,haziq,amir & syawal..

tmpt aku tenangkan fikiran..
tmpt aku relax2..
tmpt km bermain..
tmpt km smbut besday..(eda,rien,ayu pdn mke kowg..haha)
tmpt luahkan perasaan..
bleh dikatakan tetiap mlm pantai ni jd saksi persahabatan km..

AKU SYG KOWG DO!

klo ada test ja,
pantai la tmpt km lepak..
bukn nk stdy tp men toi..haha
result jgn ckp ar..
mst ar gempak..huhu
pas 2 blik bru kelm kabut..haha(tp km stdy gk tow,smpai pg..huhu)
sok p kels,
masng2 muka mcm tosai masam..haha
bes ar kowg ni..

Cya x aku png bwk mto g pantai ni..haha
Btol do..
Serius do..haha
Pnjm mto rien..haha(sory gmok..xcte..tkot..haha)
Bes gle..
Kui 2pg g pantai bwk mto..
Aku,nana,ayu,aini,khai & karol..huhu
Aku la ajar dowg men toi..haha
Xtow plak dowg ske men..
Mcm nk gle km men..huhu

AKU SYG KOWG DO!

pantai ni jgk la..
tmpt kwn2 aku bercinta..haha
rien ngn nana..
og ngn eda..
aku?haha(ngn gmok aku ar)=]
bes doh lepak pantai ni..

besday pon km smbut kt sini gk..
Apa lg yg tuan pny badan 2 kne ar..
Tepung telur ramuan2 suma ada..haha

Plg bes skali time besday Rien ar..
Km menyentap ngn dia..(idea nana)
Smpai pntai ja dia dh gelabah..
Km sbr lg..
Km dh plan baik nya..huhu
Pdn muka ko rien..huhu
Aku dh bls dendam kt ko..huhu
Ni la balasan ko wt kt aku kn..(sory nana..haha)
Bukan rien ja kne..
Suma kne,acap ja xkne..(tukang jga beg & hp)
Perrrgghhhh…
Aku xtow nk ckp cana..
Aku ni xde kne mgena pon kne..

AKU SYG KOWG DO!

Aku dh ckp aku ni berat..
Dowg xmau dgr..
Aku dh lari..
Aku dh pegang kaki acap..
Aku dh merayu ngn acap(tlg selamatkn aku tp acap wt bodo je,skt ati aku)
Apa lg,
Aku kne baling dlm laut ar(masin do)
Siot ar kowg(khai,og,amir)

Basah aku..
Mnd laut aku..
Mnd tepung aku..
Tp aku xmnd telur weh..(jgn jeles khai..haha)

Smpaikn pak guard kt c2 pon gelak tgk km..haha
Mau xgelak,
Pangai cm budk2..
Padahal msg2 dh tua..haha

AKU SYG KOWG DO!

Kowg nk tow,
Rien nk selamatkn diri pny pasal,
Smpaikan dia ngn og lari tgh2 highway..(gle do)
Tkot gk aku jd apa2..
Tp xpe,
Km ada rantai dia..(gf dia ar..aka nana..haha)
Syg nana pny pasal kne selamatkn nana la plak kn..
Beh keta rien km kejakan..haha(pdn muka ko do)
Nseb aku xkne tgl mlm 2..hahaha
Jgn mrh rien..
Aku hanya nk bls dendam do..
Ko pny besday,
Tp suma kne ek..hahahahah

Pe pon kowg mmg sporting do..
Kowg la kwn2 aku..
Sem last ni la..
Aku bes gle lepak ngn kowg..
Kowg hepy,
Aku pon hepy..
Kowg sedy,
Aku pon sedey..
Kowg la kwn2 aku smpai ble2..=]
Pantai Bagan Agam ni akan jd kenangan aku ngn kwn2 aku tok selama2nya..=]

*Pic2 ni sepanjang km lepak kt pantai..=]

No comments:

Post a Comment

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)