TERIMA KASIH

November 26, 2009

Hari Raya Haji..



rini aku nk blik kmpg(a.staq)..huhu
pg2 aku dh bgn ni..(mls gle)
tlg ibu wt rendang kt abg aku..(ikhlas ni tlg..hehe)
dia sok pg bru blik..
kne tgu pakcik aku smpai dri Medan..
xsbr aku nk blik..
jmp sanak saudara..
sok dh raya..yahooooooooooo
mok! ko pon blik rini kn..hehe
kemslm kt suma ek mok...hehe =p
duet raya?
xtow la dpt ke x..
mtk2 dpt la..
duet aku dh kontang ni..hehek
cian aku kn..
woi,ni rya haji la..(jgn aku kne korban dh..huhu)
bukn rya posa..haha
duet ja ingt kn...hehek
ala xpa la kn..
'money is everything!'
mok! ko jgn nk bising2 ek..hehe
SELAMAT HARI RAYA KORBAN SUMA UMAT ISLAM!

p/s : pandu keta berhati2 ye..
lebiu buncit!(xde kne mgena..hehe)

No comments:

Post a Comment

Hey comel dan hensem.

Terima Kasih kerana membaca dan silalah memberi komen anda yang comel-comel ye. :)